ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Новинки борд-агітації: "Кручений" Вова і "сімейно-домашня" Юля

Як претенденти на президентський пост у свята рекламують себе на вулицях українськиїх міст

Depo.
11 січня 2019 12:38
ФОТО: depo.ua

На фоні активності діючого президента навколо Томосу та інших церковних питань, передвиборчі прояви інших претендентів на президентство виглядають вельми блякло. Синій табір взагалі на свята, таке відчуття, заліг на дно, віддаючи перевагу курортам та святкуванням. Активність демонструють передусім Юлія Тимошенко та Володимир Зеленський, які окучують електорат переважно у соцмережах та телевізорі. Але певні передвиборчі прояви все ж прориваються і на вулиці святкових міст – у вигляді зовнішньої реклами на бордах.

Тимошенко апелює до сімейності

Напередодні першого Різдва, за тиждень до Нового Року, користувачів інтернету та глядачів телевізорів буквально поглинув високохудожній сінематографічний витвір піарників Юлії Тимошенко, де претендентка демонструє свою відданість сімейним цінностям.

Вітаючи електорат зі святами, нас занурюють у нібито насправді реальну сімейну атмосферу: онуки, донька з чоловіком та Олександр Тимошенко огортають лідерку "Батьківщини" як міцна і щаслива родина. Змусити нас повірити у справжню "дружину-маму-бабусю" і її відданість родині пробують і через масштабну зовнішню рекламну кампанію: столицю та міста України заполонили "атмосферні" борди з замріяною кандидаткою.

У політичній сфері Тимошенко проявилася, намагаючись наздогнати церковний потяг. Вона не пройшла повз надання Томосу та президентської відзнаки патріарха Філарета званням Героя України, знайшовши потрібні слова та світлини, аби "примазатись". Але на бордах про це поки що анічичирк.

"Кручений" Зеленський

Ще один кінодіяч, який не зміг без зайвого пафосу оголосити про свої президентські амбіції і скористався для цього каналом лояльного до нього Ігоря Коломойського. Піпл, щоправда, наживку успішно заковтнув. І поїдання олів'є у новорічно-різдвяні свята виявилося розбавленим обговоренням витівки найвідомішого українського лицедія. Під час свят Зеленський вів свою кампанію переважно в Інтернеті та на лояльному "1+1".

Окрім обурливого для багатьох "всунення свого носа" в новорічно-канонічний перший тост "під президента", Володимир Олександрович встиг стати жертвою "нападу" хакерів на його сайт та задовольнити скепсис тих, хто не вірив, що актор-претендент має хоч якісь намітки своєї кандидатської програми.

Поціновувачів зовнішньо-рекламної творчості претендентів Зеленський потішив перелицюванням бордів з анонсом серіалу "Слуга народу" на відкрито політичний агітаційний сюжет. Технологи Зеленського, серед яких провідну позицію, подейкують, займає він сам, реінкарнували вдалу знахідку авторів реклами соку "Річ" з тезою "як не крути". Можна припустити, що у цей меседж вкладено переконання, що претендент має шанси і в першому, і в другому турі.

Яценюк нарощує мужність

Від одного епізоду до іншого в епопеї "мужніння" Арсенія Яценюка його іміджмейкери знаходять все більш вдалі ракурси зображення новоявленого українського мачо. Реклама беззмістовна. Й має не меті просто нагадати про існування Арсенія Петровича і потішити його власне око.

Близнюки-браття з Партії регіонів

Нащадкам Партії регіонів, виявляється, важко побудувати власну ідентичність, хоч скільки-небудь відірвану від зкомпроментованої політсили біглого президента Януковича. Намагаючись зануритись у сенс меседжів однієї та іншої політсили, спочатку певний час доводиться витратити на ідентифікацію: чи то "ахметівські", чи "рабіновиче-льовочкінські" повісили тут свій борд.

Загалом, треба відзначити вельми низьку активність у зовнішньому рекламуванні потенційних кандидатів у президенти – навіть у Києві, де завжди політреклама з будь-якої хоч скільки-небудь придатної для цього дошки, фактично у розпал кампанії навіть не кожен третій борд зайнятий політичним фейсом.

"Шукаю кохану"

Дехто, як Ігор Шевченко, вирішив зіграти на прекрасному. І завоювати увагу жіночої аудиторії. Чому б і ні? В нас люди полюбляють різнобарвні шоу з пошуку наречених. Залюбки проковтнуть таке ж політичне шоу.